Kanal 2 «Parim pakkumine» valiti rahvusvahelisel telesaadete võistlusel kolme parima sekka!

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Kanal 2 heategevuslik oksjonisaade «Parim pakkumine» jõudis rahvusvahelisel telesaadete konkursil «Pitch ja Play Live» kolme parima sekka. Võitja selgub juba järgmisel nädalal, kui Eestis loodud originaalformaati tutvustatakse suurel rahvusvahelisel meediaettevõtete kohtumisel Budapestis.

Eile teatasid televõrgustikud CEETV ja NATPE, et eestlaste loodud «Parim pakkumine» jõudis rahvusvahelisel telesaadete formaatide võistlusel kolme parima sekka. «Pitch & Play Live» eelvooru valiti välja kümme uut Kesk- ja Ida-Euroopast pärit saateformaati, mida rahvusvaheline žürii hindas kolme kriteeriumi alusel: originaalsus, universaalsus ja rahvusvaheline müügipotentsiaal. Kanal 2 kevadprogrammi kuulunud heategevuslik oksjonisaade «Parim pakkumine» jõudis eelvoorus kolme finalisti hulka, millega kaasneb harukordne võimaluse esitleda formaati rahvusvahelisel NATPE teleturul.

Järgmisel nädalal Budapestis toimuvale rahvusvahelisele teleturule NATPE tulevad kokku telekanalid, levitajad ja tootjad üle maailma. Esmakordselt aset leidva «Pitch & Play Live» võistluse finaal toimub kolmapäeval, kui kõik kolm finalisti esitlevad oma formaati esindusliku žürii ja laia auditooriumi ees. Eestis loodud formaadile on see unikaalne võimalus välisturgudele jõudmiseks, sest teletööstuse tihedas konkurentsis on väikestest riikidest pärit formaatidel keeruline silma paista. «Pitch & Play Live» võistlus annab selleks ideaalse platvormi.

«Parim pakkumine» on Kanal 2, Osta.ee ja tootjafirma Osakond koostöös sündinud saade, kus tuntud eestlased annetasid heategevuslikule reaalajas toimuvale online-oksjonile oma isiklikud asjad.  «Parim pakkumine» jõudis Kanal 2 ekraanile sel kevadel ja kokku annetati saate raames heategevuseks kümneid tuhandeid eurosid. 

Copy
Tagasi üles