“Mehed ja naised”: miks kasutatakse reklaamides naiseihu?

Reporter.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Miks kasutatakse reklaamides sageli naiseihu? Kas naise ja mehe ajud on tõepoolest erinevad? Miks kibelevad naised sagedamini selgeltnägijate juurde kui mehed? Kristjan Jõekalda ja Liina Randpere interaktiivses populaarteadus-shows on täna külas ning teemade üle kirglikult arutlemas Anne Veesaar, Mairold Millert, Marilyn Jurman, Linnar Priimägi, Kertu Jukkum ja Lauri Pedaja. Vaata "Mehed ja naised" saate täispikka osa Kanal 2 Veebi-TV´st!

Copy

Märksõnad

Tagasi üles